Woensdag 27 mei

 

*Over 2 weken op 10 juni in koorkleding op de repetitie komen. We gaan een nieuwe foto maken. Deze gaan we gebruiken voor diverse doeleinden.

*Je mag nog steeds verhalen plus liedjes aanleveren. Wat raakt jou, waar heb je herinnering aan. Er zijn al best wat liedjes aangeleverd. Wellicht wordt gecombineerd

*Ook zullen we op deze laatste koorrepetitie The bells are ringing voor de rest instuderen en is deze avond klaar.

Thuis studie is nu heel belangrijk als je er niet was want er wordt niet meer herhaald.

*De nieuwsbrief komt er weer aan. Heerlijk de zomer in met verhaaltjes, puzzeltjes, wist je datjes en ander leuks. De nieuwsbrief is voor en door koorleden dus lever alsjeblieft wat aan voor 10 juni bij evelien. Via de app of via info@joyfulsound.nl

*Gerrie vertelt dat we 400 euro winst hebben aan de koekactie. Ondanks dat deze actie veel minder liep toch een mooi bedrag. Er zijn nog wat producten over omdat de bestellingen in aantallen besteld moet worden. Fijn dat iedereen nog wat koopt.

*Volgende week woensdag 3 juni gewone repetitie avond en zingen we de 2e helft van de sing in Joy.

Deze avond studeren we nieuwe nummer en doen we de 1e helft van de sing in.

*Optreden 7 juni, zie details.



Terug